2008. december 31., szerda

Hosszabban

Szeretteim keresere irok egy kicsit hosszabban a mindennapjainkrol. Ami aktualis: irtatok, hogy otthon milyen hideg van... hat itt is. Igaz, nem minuszok, de 10 fok alatt vagyunk, futes nincs, az osszes puloverem rajtam van (mind a ketto), es vacogok. Most egyebek kozott azert jottem le netezni, mert itt egy kicsit melegebb van. Szerencsere ez a hideg csak ma kezdodott, holnap pedig mar repulunk Chennaiba, ami innen joval delebbre van, szoval kozel a megvaltas.

Delhibol boven eleg volt ez a nehany nap. Megneztuk a nevezetessegeket, borsos - neha 1000 Ft-ot is meghalado - belepoket fizettunk, szivtuk a buzt. Allitolag nem nagyobb itt a tudobetegek aranya, mint mashol - hiszi a piszi. Legfeljebb azt tudom elkepzelni, hogy az asztmasok nem elik tul a gyermekkort.

Meg a repulon megismerkedtem egy kedves uzletemberrel, aki felajanlotta segitseget Delhiben. Tegnap rendelkezesunkre bocsatotta az autojat soforostul, igy kenyelmesen meg tudtuk nezni a szallasunktol messze levo latnivalokat is. Este megmutatta a textilgyarat, majd meghivott egy etterembe vacsorazni. Kedves, nem?

A jet lag szerencsere mulofelben van, az elso harom ejszakan reggel 4-5-ig (otthon 23:30-00:30)csak forgolodtam, 7-kor meg mar ebreszto volt (elvileg; nem hagytam magam). Tegnap ejjel vegre aludtam. Ha hazamegyek, egy darabig en leszek az idealis munkaero: koran fekszik, koran kel.

A Szilveszteri buli nem lesz tul fergeteges, este 11 (otthon 18:30) utan alkoholtilalom van a barokban is. Mindegy, valamivel koccintunk. BUEK!

Nincsenek megjegyzések: