2009. március 27., péntek

Survivor

Amerikai csatornakon futnak olyan utazos valosagshowk, melyben a versenyzoket penz, hely- es nyelvismeret nelkul kiteszık valahol a vilagban, es kulonfele feladatokat kell megoldaniuk, illetve haza kell jutniuk. Na, valahogy igy erzem magam İsztambulban. Hideg van, alig maradt penzem, es nıncs meleg ruham.

Mission: harom nap turisztikailag hatekony eltoltese, allando testhomerseklet fenntartasa, napi legalabb egyszeri etkezes, es fokent a helyzet elvezese.

Jutalom: atjarhato legutak, nagy tal pestos spagetti gorogsalataval.

3 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Édes kis survivor!
Épp ma spekuláltam azon, ne vigyek-e eléd kabátot a repülőtérre, hiszen nálunk két napja még havazott, és fagypont alatt volt a hőmérséklet. Azzal bíztattam magam, hogy Isztambul annyival délebbre van. És tényleg, legalább nem havazik. Annyira nincs pénzed, vagy annyira spórolsz, hogy nyeled az éhkoppot? A fogadásod már szerveződik, én pl. szabadságot vettem ki a tiszteletedre. Tészta meg lesz, ha el nem ......szom. Ajánlom egy hammam meglátogatását, ha van neki női változata - ott legalább meleg van. Milyen szállásod van? és hány pulóvered? Meg lehet próbálkozni a bazárban meleg ruhanemű beszerzésével - csak alkudj keményen.
Tarts ki, Zsuzsi, lipsz-lopsz hazajössz.
Puszi: mami

Zsuzsa írta...

Zsuzsi!

Anyai szívem először a fázásodra reagált. Második olvasásra azt is észrevettem, hogy a hideg dacára le vagy égve. Nem tétlenkedtem. Ha még megvan a bankkártyád, ne félj használni.
Csók, netuddki

illaberek írta...

Mami!

Te vagy a legtunderıbb felmeno, akivel valaha ıs dolgom volt! Nagyon koszi. Mar majdnem telefonos segıtseget kertem. A kaja erdekesen alakul, az elmult ot oraban harom vacsorameghivast gyujtottem be. Ez nem İndıa... A belepok vıszont qrva dragak, es azokon nem szeretnek sporolnı. Mar szervezem a munkakat aprılısra, egy honap alatt osszeszedem magam. Ezer pusz