2009. február 2., hétfő

Egotrip

Anyai oldalrol megfogalmazodott az ohaj, hogy pakoljak fel magamrol fenykepeket. Hat, kibogarasztam nehanyat a kevesbe elonytelenek kozul. Be kell latnom, szornyen anti-fotogen vagyok (vagy siman ronda), a legtobb kepet sikoltva toroltem, akarmelyikunk gepere is kerult fel. Ezek maradtak:

Munnarban illatmintat veszek a teacserjebol. Eredmeny: negativ. Semmilyen illata nincs. Nem tudom, anno kinek es mi alapjan jutott eszebe, hogy ezt az izet meg kell fozni, es akkor jo lesz.

Hatterben a gyonyoru munnari hegyek teaultetvenyekkel.

Kokusztejet szurcsolgetve. Eloszor nem izlett, de meg lehet szokni. A tejhez semmi koze.


Gokarnai vityillonk verandajan sajat tulajdonu fuggoagyamban. Ezt a pozt iteltem a legbiztonsagosabbnak. Bar Balazs eskudozott, hogy az o csomoja nem old ki, es a kotel eleg eros, lattam en mar szilankos gerinctorest.



Aprankent haladok. A labam mar indiai.




3 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Ma csőstől jött a bejegyzés tőled. Az utsó három egyszerre jött, így most igazán meg vagyok veled elégedve. Csak így tovább, Kovács néni! Veled ellentétben nekem tetszenek a képeid. És igazán nem az anyai elfogultság mondatja velem, hogy nem vagy olyan, mint egy göthös bányaló, hanem szép, fotogén. Azért azon a hennás lábacskán én elgondolkodnék - legalábbis, ami az itthoni alkalmazását illeti.
Apropó, üvöltve skypoló lányok. Ha akarod, megvan a lehetősége egy hasonló akciónak: Bocika beszerzett minden ehhez szükséges alkatrészt. Már csak az időpontot kell egyeztetni és csacsoghatunk.
És ugye folytatod az útvonalad berajzolását a térképbe? Az sokat segített, hogy nyomon kövessük bájos hősnőnk kanyargós útjait.
Millió puszi: mami

Unknown írta...

Na harmadszorra... a technika ugye, de Boci áldásos tanácsokkal látott el. Tehát.
Szia Zsuzsi. Naonaonnagy érdeklődéssel utazgatok én is Veled! Múlt héten és azelőtt oly csütörtök magasságában nem csuklottál intenzíven? és a füled sem lángolt? Csakmert sűrün emlegettünk...nanem azért, hanem, hogy mértNem vagy! Csütörtökön Petit szem+fülorrgége ügyeletre vittük(vascsővel kapott az oskolában egy ütést); hétfőn viszont János-traumára (szerencsére nem szilánkos csak mezei) könyöktörés okán: szóva kell azaz óvatosság csomó ide-csomó oda.
Amúgy már kétszer is betárcsáztalak lázas pesztrakeresések alkalmával...

Unknown írta...

Az aláírás elmaradt: vigyázz magadra és tsókok Jucc