2009. február 2., hétfő

A technika ordoge

Ugy szeretnek szines-szagos bejegyzeseket kesziteni sok keppel, hogy lathatova is tegyem mindazt , amirol irok, de nem ugy van az, hogy csak ukkmukkfuck. Egy ilyen bejegyzeshez ugyanis kell internetkapcsolat, kepszerkeszto program, fenykepezogep, memoriakartya, kabel es hangulat. Nem art, ha valami sebessege is van a rendszernek, mert a homokorat nezni idegtepo elfoglaltsag. Helyenkent pofatlanul draga az Internet, ezert nem eroltetem a hosszas elidozest. Hallott valaki mar olyanrol, hogy virusos legyen a fenykepezogep memoriakartyaja? Hat en vegigfertoztem Del-Indiat, es erosen gyanus, hogy az elso honap kepeit mar nem latjuk viszont. Az sem segit, ha izraeli lanyok uvoltve skypolnak mellettem, amig a naplementerol probalok osszevakarni egy megindito allegoriat, marpedig az izraeli lanyok csak uvoltve tudnak skypolni (meg minden mast is uvoltve csinalnak).

Most peldaul ures es olcso helyen vagyok, ihlet van - csak a #!*&#! szamitogep nem ismeri fel az USB-kabelt. Shit happens.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Rájöttem, hogy nemcsak azért örülök, ha írsz, mert így megtudom - és szerintem ezzel nem vagyok egyedül -, hogy éppen hogy is érzed magad, és mondjuk megkönnyebbülök, ha éppen jól, hanem azért is mert várom a kaland vagy történtet folytatását. (Pedig már régóta nem nézek sorozatokat.)
Néha ezt kiegészítem az útitársad blogjával, és ez így olyan, mintha az epizódok mellett az Így készült... kisfilmet is megnézném.
Ez a skypolás nem olyan rossz ötlet, de mindenképpen olcsóbb, mint a telefon. Najó, nem ragaszkodom az üvöltéshez, bár mindenképpen több emocionális töltettel bír, mint egy smiley. (Lehet, hogy így én is könnyebben ki tudnám magam fejezni. Ezen még gondolkozni fogok.)
Kis sajátélmény: ma megtapasztalhattam, hogy egy műtétet akár egy hangárban is el lehet végezni, sőt ez akár napi rutinná is válhat.

Azt hiszem Dél-India gépparkjáért most egy fél ország szorít...

NAAGYOOON VIGYÁÁÁZZZ MAGADRAAAAA ÉS TOVÁÁÁBBRAA IIISS ÉÉÉREEEZD ILYEEEN JÓÓÓL MAGAAD!!!! (remélem azért nem ébresztettelek fel) ja és 3 fok van és derűs az idő, amit a hét második felében átmeneti felmelegedés követ majd, hogy aztán még utoljára ismét befagyjon a s*****k mielőtt kitavaszodik