2009. január 1., csütörtök

Happy New Year!

Mindenkinek boldogat. Brigi, remekul raereztel, a ketnapos hideg Delhiben megtette a hatasat, reggelre megfaztam. Semmi komoly, kozben ugyanis mintegy 1700 km-rel delebbre kerultunk, itt most 25 fok van (este 10-kor), es ez jo. Chennai levegoje joval tisztabb, es abbol a nagyon kevesbol, amit lattunk, ugy tunik, sokkal elhetobb varos, mint Delhi. Holnap mar tovabb is vonatozunk, mert latnivalo keves van, es var a vilagvege... (Errol kesobb hosszabban.)

Az uj esztendot tanccal koszontottuk egy kedves kis barban, ahol haromfele alkohol volt teljes illegalitasban: sor, whisky es rum. Ez utobbival koccintottunk ket ausztrallal, akik nagyon baratsagosak voltak, de egy szavukat sem ertettuk. Ejfelkor semmi visszaszamlalas nem volt, csak tancoltunk irto hangos zenere, es egyszercsak valaki Happy new yeart kialtott, ekkor olelkezni kezdtunk - mindenki mindenkivel- majd tovabb tancoltunk. Kb. 40 perccel kesobb jott a rendorseg, es mindenkit hazakuldott.

Reggel csongott a telefonom. Egy ismeros ferfihang azt mondta, hogy o az, aki tegnap tevedesbol engem hivott a baratja helyett, es most csak azert keres, hogy nagyon boldog uj evet kivanjon nekem es az egesz csaladomnak. Mondom en, hogy beautiful friendship.

2 megjegyzés:

kovitimi írta...

Buék drága!

Itthon is alakulnak a dolgok. Az is lehet, hogy egy picit utánadmegyek Indiába ;) de még nagyon nem biztos semmi.

kovitimi írta...

Nagyon ritkán e-maileztem eddig veled. Szerintem nincsen meg az e-mailcímed vagy ami van az nagyon régi. Írd meg!

Pusz